Hakusessa 19-vuotiaan 5,5tn Deawon korvaajaksi n. 5-10 vuotta vanha 8-9tn kone ja voi olla että valinta osuu Doosaniin, siihen saa osia kotimaasta ja maailmalta vaikka Esoon baarin tietotoimiston mukaan ihan p*skoja koneita. Edellinen "isompi kone" oli Volso ECR88 mutta ohjaamon tuuletus oli kurja kun oli vain sisäkierto lämmitykselle ja ilmastoinnille, aja siinä sitten vesisateessa kun joku ikkuna on oltava auki että ilma edes hiukan vaihtuisi. Ei uskoisi että Volvon koneesta tuommoinenkin suunnittelun kukkanen löytyy vai oliko joku Englannin erikoishalpisversio kyseessä?
Pienet toosanit on mielestäni hyviä käteen. Hytti toki aika pieni isolle äijälle mutta hallinta jees.
Vulvan ihmeistä muuten huomio se puomin tyvitaitto hässäkän rakenne lapsellinen. Siis hentonen versus esim cobelco tai vaikka hyihatsi.
Isommat volvot kait ihan hyviä kyllä. Puomin liikeradoista en tiedä kun tottunu että kauhan saa vaikka hytin katolle ni mahtuu pyörähtään ja nosto korkeus ei aina tökkää.
Vaikka onkin normaalia pidempi stigi.