Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe V 70 2 koppanen Tdi  (Luettu 12301 kertaa)

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Miten kestävä on 4-veto tekniikka avd ja CX 70 malleissa?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Miten kestävä on 4-veto tekniikka avd ja CX 70 malleissa?
Visco tekniikkaan perustuvat kestää varmaan, kun ne ei paikaltaan lähtien vedä takapyörillään ollenkaan ;D
pessimisti ei pety!

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Jos on mäkilähtö 2 tn painoa kärryssä ja tie jäässä ei taida saada kuormaa liikkeelle?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Jos on mäkilähtö 2 tn painoa kärryssä ja tie jäässä ei taida saada kuormaa liikkeelle?
Jos itsensä saa :D Se ei paikaltaan auta yhtään! Haldex systeemit sitten erikseen, niistä en tiedä. Toimii ne viscot Volkkarilla, se on varmaan valmistajan näkemys täytöksestä tms.
pessimisti ei pety!

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
Koiranluut pallonivelet.... muuta?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
Koiranluut pallonivelet.... muuta?

Motori käy ylhensä viielä pytylä...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Niin se 5 pyttynen kivasti säkättää 😂

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
Koiranluut pallonivelet.... muuta?

Motori käy ylhensä viielä pytylä...    🎅

Ylhenzä

🎅🏿
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Eikö Volvossa hajoa suunnilleen kaikki aina tasaisesti 200tkm välein. Siinä mielessä hyvin suunniteltu. Itse ostaisin 300tkm ajetun. Suurin osa koriahan on alumiinia tai muuta veneenrakennusmateriaalia. Takaluukku on sulatettuja trabantteja.
Koiranluut pallonivelet.... muuta?
Ne koiranluut olivat heikko paikka. Sai uusia joka öljynvaihtoon. Kuintenkin halpa ja helppo. Minulla on ollut kaksi V70 volvoa joissa 200tkm kohdalla sai uusia koko alustan. Jousi poikki, iskarit vuotaa, nivelet kolisee, pyöränlaakerit huutaa. Itse konehan on aika luja joskin janoinen ja se tojotan sukua oleva automaattivaihteisto on toiminnaltaan hirveä, mutta kestää kuitenkin kohtuullisesti.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Miten kestävä on 4-veto tekniikka avd ja CX 70 malleissa?

Se viskonelikko oli varsin lapsellinen viritys ja haldexeihinkin saattaa enempi ajettuna tulla ihan kulumavikaa. Mm. Pumppua pyörittävä sähkömoottori ei ole ikuinen. Toki osia saa ja ainakin vagineet saa niillä kuntoon, en usko että volga siinämielessä eroaa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Dr.Who

  • Vieras
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
menkääs autopalstalle siitälänkyttään, ei täälä tarvi tollasta autopaskaa jauhaa.

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
menkääs autopalstalle siitälänkyttään, ei täälä tarvi tollasta autopaskaa jauhaa.
Ei ole pakko tätä ketjua klikata 😂🤣

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
menkääs autopalstalle siitälänkyttään, ei täälä tarvi tollasta autopaskaa jauhaa.
Ei ole pakko tätä ketjua klikata 😂🤣
Vinkukoon ylläpidolle Dr.Who. Lähempänä V70 on traktoria kuin Dr.Whon jutut asiaa :D
pessimisti ei pety!

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Miksei täälläkin vois olla auto osasto,jonne vois kirjata vaikka omasta autostaan huomioita, kehua ,moittia ??  Solifer