Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe V 70 2 koppanen Tdi  (Luettu 12245 kertaa)

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
V 70 2 koppanen Tdi
Onko järkee ostaa 150 200 vai 300 th ajettuna?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Ei sunkhan siinä korkialta tipaha, osti nuista minkä vain...?     :-\
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Tais olla D5 koneella nämä 2 koppaset.?

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Tutulla kaverilla yli 490tkm tuommoisessa kakkosmallin V70:ssä, yksi suutin jo vähän raksuttaa kun aika reilu teho-ohjelmointi koneessa. Vaikuttaa kestävästi rakennetulta vehkeeltä.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

Eagle

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Koneen puolesta ei mitään ongelmaa, jos nyt yhtään on huollettu. Suurimmat murheet, jos niitä nyt siksi voi kutsua, meillä oli etupään nivelet, joita joutui jonkin verran vaihtamaan. Muuten ihan pirun hyvä ja mukava auto oli. Ihan tässä ikävä tulee...

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
tonni sinne tai tänne ihan sama se on volvon arvo

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2514
  • Etelä-Karjala
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Nuo etupään nivelet on ihan sama ongelma kaikissa isoissa etuvetoisissa. Volvo Audi Volkkari sama laulu kaikissa.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Likinnä mietityttää nuo italian tuonnit! Voiko pitää paikkansa että vain 150 th ajettu kun myyty uutena 2003

Hese

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 105
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Itse olen kiertänyt nuo Italian- ja Ranskantuonnit kaukaa monesta syystä. Yksi on että niistä voi oikeasti puuttua kaikki talvivarusteet eikä lämmityslaitteista ym. tiedä ottamatta selvää.

4630

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Itse olen kiertänyt nuo Italian- ja Ranskantuonnit kaukaa monesta syystä. Yksi on että niistä voi oikeasti puuttua kaikki talvivarusteet eikä lämmityslaitteista ym. tiedä ottamatta selvää.
Kovemmalla pakkaskelillä ei koppiin saa lämpöö eikä moottorikaan lämpee, pakko ainakin jokin lisälämmitin olla.

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Eli huollettu suomiauto vaikka isommallakin rahalla? Jarrulevyt on vaihdettava taajamakäytössä 100 th välein ja matkajossa 300 th välein,mutta missä kilometreissä alkaa kalliimpia remontteja tulemaan? Turbo,suuttimet, pa pumppu?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Onks toi just se Volvo jossa pääakseli ei pysy lootassa kiinni paitsi hitsaamalla?
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Eikö akseliviat koske v50 mallia?

kylväjä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 59
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Mulla tommoinen, nyt 550tkm jos itse ajannut 250tkm. Remottia ollu 2x "koiran luut", takajouset, öljynlauhdutin ja moottorin kiinnike tyynyt. Talvella mukavan lämmin, webaston ansiosta, Kyyti hintaan nähden mukavaa/ripeää. Kun tästä aika jättää, niin ehkä ostan toisen samanlaisen.

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: V 70 2 koppanen Tdi
Mulla tommoinen, nyt 550tkm jos itse ajannut 250tkm. Remottia ollu 2x "koiran luut", takajouset, öljynlauhdutin ja moottorin kiinnike tyynyt. Talvella mukavan lämmin, webaston ansiosta, Kyyti hintaan nähden mukavaa/ripeää. Kun tästä aika jättää, niin ehkä ostan toisen samanlaisen.
No aika edullista on pito! Oliko Suomi auto?