Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Touko Aallon kimppun käynyt nuorisjalkapallojoukkueen valmentaja  (Luettu 981 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22099
Varmaan kepuleille opetetaan heti nuoresta, jotta jollei saa tikkaria heti ja nyt ja kaikkien, kuuluu töniä, koska minä
ole MINÄ MINÄ MINÄ

Noinhan se tundramaataloudessakin menee.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26115
  • vastustan
Varmaan kepuleille opetetaan heti nuoresta, jotta jollei saa tikkaria heti ja nyt ja kaikkien, kuuluu töniä, koska minä
ole MINÄ MINÄ MINÄ

Noinhan se tundramaataloudessakin menee.
miten sattuki niin mukavasti jotta vielä eemeli nimeltään :) ;) :D ;D

ei taeda olla sukua tälle  "meidän"  eemelille kun jotain hyvääkin sai aikaan  :) ;) :D ;D

Pakarisen puoliso yritti haastaa riitaa Aallon kanssa, jolloin lähellä olleet muut Linnan juhlien vieraat tulivat väliin. Emma Kari sai tilanteen tiimellyksessä Pakarisen aviomiehen lasissa olleen viinin päälleen.

Viimeksi muokattu: 07.12.18 - klo:20:42 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Toukon tavat tuntien, olisko se läpsäyttänyt eemeliä takapuoleen, ja tosikko emppu olis siitä hermostunut? 
   cría cuervos y te sacarán los ojos

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26115
  • vastustan
Toukon tavat tuntien, olisko se läpsäyttänyt eemeliä takapuoleen, ja tosikko emppu olis siitä hermostunut?
mitä muuten tuo toivola tekee linnassa :-\ :-\ :-\ :-\

https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000005925729.html

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Toukon tavat tuntien, olisko se läpsäyttänyt eemeliä takapuoleen, ja tosikko emppu olis siitä hermostunut?
mitä muuten tuo toivola tekee linnassa :-\ :-\ :-\ :-\

https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000005925729.html
Hakee uutta partneria ja lapselleen isää. Nyt kun eläkkeelle pääsee niin on aikaa harrastaa yhteisiä leikkejä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos