Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mihin uskotte?  (Luettu 16935 kertaa)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Mihin uskotte?
Laitetaan vähän henkisempää, kun on Joulun aikakin, tuskin kukaan pahastuu? Uskon, että tietoisuus jatkuu tälle pallollekkin tehdyn visiitin jälkeenkin ja siellä jossain on kaksi puolta. Mitenkäs muut ajattelee? Jos joku haluaa kysyä jotain aihepiiriin niin eikun vaan?!
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8302
Vs: Mihin uskotte?
Minä uskon 7-päivää lehteen.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Mihin uskotte?
Minä uskon Väyrysen uuteen tulemiseen. Siinä on jotain ihmeellistä aina ollut.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Mihin uskotte?
valtraan... 

miten muuten kristinusko ja nämä intialaiset, onko niillä mitään yhteistä vai onko kaikki täysin eri :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: Mihin uskotte?
Euroihin

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Mihin uskotte?
Itse olen vain tapakristitty, koska usko puuttuu. Toisaalta edes entinen arkkipiispa Kari Mäkinen ei ollut kertomansa mukaan uskossa. Siinä vasta surkea tapaus. Mäkinen siis ei edes itse toimitusjohtajana uskonut oman firmansa tuotteeseen.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Mihin uskotte?
Kaikki on huomannut että Syyllinen ja Icefarmar uskoo sepefaktan nimeen.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Mihin uskotte?
valtraan... 

miten muuten kristinusko ja nämä intialaiset, onko niillä mitään yhteistä vai onko kaikki täysin eri :-\ :-\ :-\ :-\
Tuo on mielenkiintoinen kysymys jota olen joskus aina pohtinut. Wikipediasta suoraan kopioitu kiinnnostava kohta:
"Perusviesti hindulaisuudessa, kristinuskossa, islamissa ja juutalaisuudessa onkin kovin samantapainen, buddhalaisuus poikkeaa niistä tavallaan enemmän. Hindulaisuudesta puuttuu juutalaisuuden johdannaisineen omaava kahtiajako: hyvän ja pahan taistelu, taivas ja helvetti. Hindulaisuuden jumalat eivät ole hyviä eivätkä pahoja vaan henkiolentoja, jotka tekevät milloin minkäkinlaisia ratkaisuja, vastaavasti kuin ihmisiä ei voida luokitella hyviin ja pahoihin."
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mihin uskotte?
Kaikki on huomannut että Syyllinen ja Icefarmar uskoo sepefaktan nimeen.

Tykkäää.😁😁😁😁

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3118
Vs: Mihin uskotte?
Ev Lut lukee papereissa. Kun keväällä, tai syksyllä kylvää, silloinhan aina uskoo ja ne siemenet aneetaan ikään kun jollekin muulle. Ennen kun ne ovat sopivasti maassa, ne ovat pussissa tai siilossa, katon alla tai pressun alla. Sitten kun en ovat maahan laitettu, ne ei ole enää sun kontrollissa, voit antaa vähän lannoitetta ja jos maa on kalkittu, salaojitettu, ym, Mutta, kun kylvät, tavoite= usko on että tulee 100% satoa, sitten tulee 0-200% . Loppujen lopuksi vähäsen voit tehdä, osa ammattitaito, mutta loput uskoa?


Käy ev lut kirkoissa, edes joskus, maksa se vero, käy haudoilla, ihan vaan sen takia että jos ei, nää muut uskonnot ja niitten ääri jutut tulee vahvemmaksi. Se on ikään kun hyväksyä ne muut kirkot ja niiten tuoma jutut jos ei meidän oma valtiollinen kirkko pysyy vahvana. 

Jos et tajunut, eroa kirkosta sen peinen säästön vuoksi annat jalansijaa suurmoskeijoihin vaika sä et ite muutu muslimiksi, mutta et välitä muustakaan.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Mihin uskotte?
Klapikasalla hieno periaate. Meni niin sanotusti kuppi nurin sen satenkaarihomman ja muutenkin ristiriitaisen toiminnan vuoksi evlutin kanssa. Sen veron olen laittanut sinne, missä olen katsonut sitä tarvittavan, eipähän ole tunnolla.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12038
Vs: Mihin uskotte?
Meni niin sanotusti kuppi nurin sen satenkaarihomman ja muutenkin ristiriitaisen toiminnan vuoksi evlutin kanssa.
Kaikki, mihin hesalaiset sotkeutuvat, menee persiilleen, valtionkirkkoa myöten.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Mihin uskotte?
Kaikki on huomannut että Syyllinen ja Icefarmar uskoo sepefaktan nimeen.

Tykkäää.😁😁😁😁

Enkä tykkää.

 Mut Sepe uskoo edelleen , vankasti ja horjumatta- sosialismin voittoon, aitoon DDR-henkeen.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Mihin uskotte?
Sorkkis uskoo luomun kaikkivoipaisuuteen.


SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mihin uskotte?
Laitetaan vähän henkisempää, kun on Joulun aikakin, tuskin kukaan pahastuu? Uskon, että tietoisuus jatkuu tälle pallollekkin tehdyn visiitin jälkeenkin ja siellä jossain on kaksi puolta. Mitenkäs muut ajattelee? Jos joku haluaa kysyä jotain aihepiiriin niin eikun vaan?!

Jumalaan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159