Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rakettija  (Luettu 1086 kertaa)

carhu

  • Vieras
Rakettija

Kokemuksija ja näkemmyksiä,raketteista ja niihin amppujista.Omia  sekä nähtyä että kuultuva. .Kertokkaapas.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Rakettija

Kokemuksija ja näkemmyksiä,raketteista ja niihin amppujista.Omia  sekä nähtyä että kuultuva. .Kertokkaapas.

Sepellä oli kuulemma sellainen raketti, että taivaalle ammuttuna siitä tuli sirpin ja vasaran kuva.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12218
  • Virolaista kiitos!
Vs: Rakettija
Yhtäkään ampujaa en nähnyt, kun olin vaan kotosalla. Iltalehdestä niitä varmaan löytyy kuvien kanssa. Niin ja reilusti ennen puolta yötä nukkumaan...

carhu

  • Vieras
Vs: Rakettija
Yhtäkään ampujaa en nähnyt, kun olin vaan kotosalla. Iltalehdestä niitä varmaan löytyy kuvien kanssa. Niin ja reilusti ennen puolta yötä nukkumaan...

Siksipä sitä onki muijen tietojen varassa, kun illalla seon mentävä aekonnaan nukkummaan ,niinku miähet.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Rakettija

Kokemuksija ja näkemmyksiä,raketteista ja niihin amppujista.Omia  sekä nähtyä että kuultuva. .Kertokkaapas.

Sepellä oli kuulemma sellainen raketti, että taivaalle ammuttuna siitä tuli sirpin ja vasaran kuva.

Mitä Puna-Pete

carhu

  • Vieras
Vs: Rakettija

Naappurin rouvvan postilaatikkoon se oli menny vissiin yällä joku raketti. Aeka huonoksi oli menny tua loota,ei kannata korijata.Väetti että kannen oli jättäny eillen kiinni postin haun jäläkii,kun eppäilin notta oot aoki jättänny. Onko tuassa nyt kysseessä sitte joku mystteerri.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3128
Vs: Rakettija
Paljonko yksi keskiverto raketti sisältää raslkasmetalleja?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65257
Vs: Rakettija
vähäsen.     ei tuossa joutannu rakettia vahtoomaan ku ei ollu etes laserisouta..    ledi vaan valaisi..