Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Dyna vt kokemuksia  (Luettu 24634 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Dyna vt kokemuksia
96-01 6800 oli varustettu rivipumpulla ja coolerilla, vuodesta 01-03 jakajapumpulla. Voi selittää osaltaan noita eroja ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Dyna vt kokemuksia
Leyland Synchro
VW Syncro

synkrorengas

Eiköhän tehohäviöt johdu laatikoiden muista eroista, kuin ihan suoraan synkroista? Synkrolaatikoissa taitaa kaikissa olla esim. painevoitelu.
Jos esim jätetään 702 Valmetin laatikosta synkrot pois, tuskin on mainittavaa eroa! Synkronirenkaathan välittävät voimaa ainoastaan, kun sovitetaan rattaiden nopeuksia vaihtamisen yhteydessä.

Pikavaihteet, suunanavaihtajat ynm. vaikuttaa asiaa. Syngronoimaton 8+2/6+2 on varmaan hyötysuhteeltaan paras. Siinä koneviestin testissä muistaakseni verrattiin myös merkkien sisällä tehohäviötä. Siinä tais jopa olla valtroja kaksi toinen ihan perus lootalla ja toinen turbiinilla. Sitä en muista oliko jopa voitu erotella perus valtra ja pikavaihteelinenkin perus kone erilleen.

testi oli lähtenyt siitä että eräs isäntä oli ottanut koneviestiin yhteyttä. Ihmetellyt että hänen uusi traktori ei jaksa vetää äestä niin hyvin kuin vanha 702. paperilla uuden piti olla huomattavsti tehokaampi. Myyjä ei ollut ottanut asiaa miläsäkkään. Koneviesti testasi ja tuli tulokseen ISÄNTÄ OLI OIKEASSA:
Eipäs ny liioitella, kun synkro on tasannut muutaman sekunnin akselin nopeutta niin ei se mitään enää jarruta.

Turpiini tietysti luistaa kokoajan – mutta se onkin eri juttu.

Enemmän vei vehkeissä olevat hyt pumput laturit sun muut apulaitteet – sillä niitä ISO tehojakin on saatu enemmän kuin Wanhoissa oleviin Din tehoihin verrataan – saattaa olla jopa niin notta uusi ISO valmettimalli on heikompi kuin vanha pienemmillä Din tehoilla mitattu.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Dyna vt kokemuksia
96-01 6800 oli varustettu rivipumpulla ja coolerilla, vuodesta 01-03 jakajapumpulla. Voi selittää osaltaan noita eroja ?

Päästönormit tuli tuossa välissä myös. Rivipumpullinen ottaa heti kierrokset uudemmat odottaa hengelisesti sinne 1500rpm ennen kuin ryntää neula pohjaan.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 560
Vs: Dyna vt kokemuksia
Leyland Synchro
VW Syncro

synkrorengas

Eiköhän tehohäviöt johdu laatikoiden muista eroista, kuin ihan suoraan synkroista? Synkrolaatikoissa taitaa kaikissa olla esim. painevoitelu.
Jos esim jätetään 702 Valmetin laatikosta synkrot pois, tuskin on mainittavaa eroa! Synkronirenkaathan välittävät voimaa ainoastaan, kun sovitetaan rattaiden nopeuksia vaihtamisen yhteydessä.

Pikavaihteet, suunanavaihtajat ynm. vaikuttaa asiaa. Syngronoimaton 8+2/6+2 on varmaan hyötysuhteeltaan paras. Siinä koneviestin testissä muistaakseni verrattiin myös merkkien sisällä tehohäviötä. Siinä tais jopa olla valtroja kaksi toinen ihan perus lootalla ja toinen turbiinilla. Sitä en muista oliko jopa voitu erotella perus valtra ja pikavaihteelinenkin perus kone erilleen.

testi oli lähtenyt siitä että eräs isäntä oli ottanut koneviestiin yhteyttä. Ihmetellyt että hänen uusi traktori ei jaksa vetää äestä niin hyvin kuin vanha 702. paperilla uuden piti olla huomattavsti tehokaampi. Myyjä ei ollut ottanut asiaa miläsäkkään. Koneviesti testasi ja tuli tulokseen ISÄNTÄ OLI OIKEASSA:
Eipäs ny liioitella, kun synkro on tasannut muutaman sekunnin akselin nopeutta niin ei se mitään enää jarruta.

Turpiini tietysti luistaa kokoajan – mutta se onkin eri juttu.

Enemmän vei vehkeissä olevat hyt pumput laturit sun muut apulaitteet – sillä niitä ISO tehojakin on saatu enemmän kuin Wanhoissa oleviin Din tehoihin verrataan – saattaa olla jopa niin notta uusi ISO valmettimalli on heikompi kuin vanha pienemmillä Din tehoilla mitattu.

Ja tuota leveätä kuvaa on vissiin pakko roikottaa mukana lainauksessa sivulta toiselle???

Äyrämöinen

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 187
Vs: Dyna vt kokemuksia
Nyt se sitte 7480 laatikko alkoi temppuilee. Mikähän se olikaan  malliltaan tuo 7480 v2007 mallin laatikko?
Saako laatikoita ulkomailta halvemmalla?

Dyna-6

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 74
Vs: Dyna vt kokemuksia
Nyt se sitte 7480 laatikko alkoi temppuilee. Mikähän se olikaan  malliltaan tuo 7480 v2007 mallin laatikko?
Saako laatikoita ulkomailta halvemmalla?

Taitaa tulla kalliimmaksi tilata ulkomailta. Mikä vika laatikossa?. Uus 180 laatikko oli 3 vuotta aikaa  12300 mistä sai vajaa 4000€ pantin takasin ku lähetti vanhan tehtaalle. Lisäksi 26h töitä

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Dyna vt kokemuksia
että sellaasta taas.

traktorikuski

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 363
Vs: Dyna vt kokemuksia

Eipäs ny liioitella, kun synkro on tasannut muutaman sekunnin akselin nopeutta niin ei se mitään enää jarruta.

Turpiini tietysti luistaa kokoajan – mutta se onkin eri juttu.

Enemmän vei vehkeissä olevat hyt pumput laturit sun muut apulaitteet – sillä niitä ISO tehojakin on saatu enemmän kuin Wanhoissa oleviin Din tehoihin verrataan – saattaa olla jopa niin notta uusi ISO valmettimalli on heikompi kuin vanha pienemmillä Din tehoilla mitattu.

Olisko tässä mennyt sekaisin synkronointi ja vinohammastus? Suorilla hampailla pienemmät häviöt mutta sitten kalisee kuskin hampaat ja korvat lukossa.