Kirjoittaja Aihe: Jos tunnuksesi rekisteröinti ei toimi  (Luettu 85510 kertaa)

Webmaster

  • Ylläpitäjä
  • Tulokas
  • *****
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Jos tunnuksesi rekisteröinti ei toimi
« : 26.10.07 - klo:10:26 »
Jos tunnuksesi rekisteröinti ei toimi, toimi seuraavasti:

1. Tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Esim. Hotmail näyttää oletuksena siirtävän rekisteröinnin vahvistussähköpostin Junk / Roskaposti -kansioon. Sähköposteissa on yleensä jokin komento "Not junk / ei roskapostia" jolla postin saa merkattua asiasähköpostiksi.

2. Jos sähköpostiohjelmasi rivittää aktivointilinkin tai se ei tule aktiiviseksi, voit kirjoittaa sähköpostissa olevan koodin käsin tai kopioimalla sen leikepöydälle ja valitsemalla Agronetin Keskustelukanavan etusivun yläreunasta kohta "Jäikö aktivointisähköposti saamatta". Liitä tällöin aktivointikoodi sille varattuun kenttään ja kirjoita käyttäjätunnus sille varattuun kenttään.

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=activate

Ja vielä muistutus, eli jos valitset rekisteröityessä "piilota sähköpostisoite muilta" (oletuksena päällä), näet sen silti itse kun katsot omia viestejäsi tai profiiliasi, mutta muut eivät sitä näe.

Jos tunnuksesi rekisteröinti ei edelleenkään onnistu, lähetä sähköpostia ylläpidolle osoitteella keskustelukanava@agronet.fi. Laita sähköpostiin tiedoksi käyttäjätunnus, jota yrität rekisteröidä, ja sähköpostiosoite, jota olet käyttänyt.
« Viimeksi muokattu: 12.02.09 - klo:12:48 kirjoittanut Webmaster »